ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Followers

Sunday, June 14, 2009

Αγορά νέου Laptop και ... ταλαιπωρία....

Με αυτή την ανάρτηση θα περιγράψω μια αρκετά μεγάλη ταλαιπωρεία που πέρασα για να αντικαταστήσω το παλιό μου Laptop, του οποίου κάηκε η Μητρική πλακέτα... Κάποια στιγμή ενώ έγραφα, έσβησε η οθόνη. Η διάγνωση από τον ειδικό : Κάηκε η μητρική.
Ευτυχώς είχα σωσμένα σε CD όσα μου ήταν χρήσιμα, άλλα μου τα έγραψε ο τεχνικός.
Τί το απλούστερο (θα σκεφτεί κανείς) η αγορά ενός Laptop. Kι όμως! Επειδή δεν έχω κάποιο φίλο ή κατάστημα απόλυτης εμπιστοσύνης, επισκέφτηκα ένα μεγάλο κατάστημα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών (Media Markt), όπου υπάρχει μεγάλο τμήμα για υπολογιστές. Αφού μελέτησα τα διάφορα Laptop, είδα τιμές και χαρακτηριστικά, κατέληξα σε κάποιο, μάρκας ACER. Δεν ήξερα ότι κατασκευάζονται στην Ελλάδα, διαφορετικά μάλλον θα ήμουν επιφυλακτικός. Στο σπίτι τον άνοιξα και έκανα την εγκατάσταση των αρχείων. Το Laptop δούλευε κανονικά για 2 μέρες. Τη τρίτη μέρα ... κόλλησε! Αφού τον απενεργοποίησα και τον ενεργοποίησα 3 φορές, χωρίς αποτέλεσμα, τον πήγα πίσω. Η πρώτη απάντηση από τον τεχνικό του σερβις του καταστήματος, ήταν ότι "μάλλον δεν έγινε σωστή η εγκατάσταση των αρχείων"...Αφού τον κράτησαν για ένα 24ωρο, παραδέχτηκαν πως είχε πρόβλημα και μου τον ανικατέστησαν με άλλο, ίδιας μάρκας, ιδίου τύπου. Αυτός, ο "νέος" ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ". Το πηγαίνω πάλι πίσω, με απαίτηση να πάρω άλλης μάρκας. Ο τεχνικός, επέμενε πάλι να τον εξετάσουν, το προσπάθησαν για λίγο να δουν τί πορόβλημα υπάρχει, είδαν (αλλά δεν είπαν τίποτα) πως υπήρχε πρόβλημα, έκαναν τους δύσκολους στην αρχή, με είδαν όμως έτοιμο για ... καυγά, λίγο αγριεμένο, και τελικά μου έδωσαν το σχετικό χαρτί-έντυπο-έγκριση, για να πάρω άλλο... Πήρα τελικά ένα μάρκας TOSHIBA (μάρκα που ήταν και ο παλιός, που μου κράτησε σχεδόν 10 χρόνια!) και ο οποίος δουλεύει κανονικά. Χρειάστηκε να πάω συνολικά 5 φορές στο κατάστημα (διότι πήγαινα να δω τί έγινε) και λαμβάνοντας υπόψη πως : 1. Το κατάστημα βρίσκεται αρκετά έξω από τη πόλη, 2.Τις μέρες που πηγαινοερχόμουν υπήρχε καύσωνας και 3. Δεν είμαι ... νεαρός, τότε εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει τη μεγάλη ταλαιπωρία, το θυμό - εκνευρισμό που πέρασα....
--Δεν ξέρω αν φταίει η μάρκα. Δεν ξέρω αν φταίει το κατάστημα. Εκείνο που ξέρω είναι πως, ενώ στις αποδείξεις του καταστηματος αναγράφεται πως μπορεί ο αγοραστής να αντικαταστήσει ό,τι αγόρασε μέσα σε 15 μέρες, φτάνει να έχει τη συσκευή στη συσκευασία που το αγόρασε, εμένα με ταλαιπώρησαν πάρα πολύ για να μου επιτρέψουν την αντικατάσταση!

No comments: