ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Followers

Tuesday, June 7, 2016

ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΑ - ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ

Τα όσα διηγηθώ σ αυτή την ανάρτηση...., αν δεν τα ζούσα ο ίδιος δεν θα τα πίστευα....Από την άλλη όμως ....όσοι ζουν στην Ελλάδα, ξέρουν πως τέτοια και .....χειρότερα συμβαίνουν.
- Το θέμα αφορά την ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ του Ι.Χ. αυτοκινήτου μου (ΤΟΥΟΤΑ ΑVENSIS). Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο το αγόρασα πριν 4 χρόνια, βενζινοκίνητο αλλά και με υγραεροκίνηση, έτοιμο από την αντιπροσωπεία. Ως γνωστό, με την πάροδο των 4 ετών, τα νέα αυτοκίνητα πρέπει να περάσουν από τεχνικό έλεγχο (και μετά περνούν κάθε 2 χρόνια).
- Πήγα λοιπόν στις 18/05/2016 σε ΙΚΤΕΟ (Ιδιωτικό Κέντρο Ελέγχου Οχημάτων) για τον έλεγχο, αφού πρώτα το έκανα ένα σερβις στο συνεργείο της εταιρίας (απ' όπου το αγόρασα), όπου και μου έδωσαν ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ που δήλωνε όλα τα στοιχεία του συστήματος υγραεροκίνησης (επιβάλλεται από το νόμο)  . Στο ΙΚΤΕΟ βλέποντας την άδεια κυκλοφορίας, ναι μεν παρέλαβαν και έκαναν τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος, μου είπαν όμως πως πρέπει να πάω στο ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ (τμήμα του Υπουργείου Συγκοινωνιών, σε κάθε νομό λειτουργεί τέτοια υπηρεσία, που είναι υπεύθυνη για ΟΛΑ όσα αφορούν, από μέρους του κράτους, σχετικά με κάθε είδους όχημα, για να ....ΑΛΛΑΞΩ την άδεια κυκλοφορίας διότι σε αυτή που κατείχα, ΔΕΝ αναγραφόταν η υγραεροκίνηση. Και μετά να επιστρέψω σ αυτούς (το ΙΚΤΕΟ) για να πάρω τη ΒΕΒΑΙΩΣΗ για τον έλεγχο (μου έδωσαν προσωρινή βεβαίωση που ίσχυε 20 μέρες).
- Πηγαίνω λοιπόν στο μηχανολογικό (να σημειώσω πως η απόσταση από το ΙΚΤΕΟ στο μηχανολογικό είναι 30 χιλιόμετρα!!) .... Ο υπεύθυνος υπάλληλος έψαξε στο φάκελο του αυτοκινήτου, αλλά μου λέει πως δεν υπάρχουν χαρτιά σχετικά με την εγκατάσταση της υγραεροκίνησης (δεν τους τα είχε στείλει το ΙΚΤΕΟ,  μου είπαν).  Επικοινώνησαν τηλεφωνικά και συνεννοήθηκαν να τους τα στείλουν με FAX...Κάθισα και περίμενα κάπου 3 ώρες! Τελικα ήρθαν τα....FAX αλλά, λόγω κακής λειτουργίας της συσκευής βγήκαν .,..μαύρα, δεν φαίνονταν τίποτα.  Ξανατηλεφώνησαν να τα ξαναστείλουν, αλλά και πάλι μαύρα έβγαιναν...! Αποφάσισα να φύγω και να πάω μόνος μου την άλλη μέρα, στο ΙΚΤΕΟ να τα πάρω και να τα πάω ο ίδιος στο μηχανολογικό. Εχασα μια μέρα.....ως τώρα!
- Την επομένη,  19/05 πάω πάλι στο ΙΚΤΕΟ,  παίρνω τα σχετικά χαρτιά, το σημαντικότερο από τα οποία ήταν η ΒΕΒΑΙΩΣΗ του πρώτου μηχανικού που είχε κάνει την εγκατάσταση της υγραεροκίνησης και τα πάω στο μηχανολογικό.....(Νόμιζα ο....αφελής πως θα τελείωνα....!). Αφού τα μελέτησε, ο αρμόδιος υπάλληλος, μου λέει : " Δεν γράφει τον αριθμό του εγκεφάλου....!!!! Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, αν δεν αναγράφεται ο εγκέφαλος....." {πρέπει να σημειώσω εδώ πως στην υπεύθυνη δήλωση της TOYOTA, αναγραφόταν ο εγκέφαλος λεπτομερώς, όχι όμως στο πιστοποιητικό του πρώτου μηχανικού, επίσης να πω πως οι μεν του ΙΚΤΕΟ και η TOYOTA λένε πως όταν έγινε η τοποθέτηση δεν ήταν υποχρεωτικό να αναγράφεται ο εγκέφαλος, οι δε του μηχανολογικού λένε πως ήταν υποχρεωτικό!!}. Τηλεφωνήματα πάλι....Ας σημειώσω πως η τοποθέτηση της υγραεροκίνησης είχε γίνει στην Αθήνα...Έπρεπε λοιπόν να βρούμε τον μηχανικό, ο οποίος 4 χρόνια πριν είχε κάνει την τοποθέτηση...! Τηλέφωνα κλπ...Μαθαίνουμε πως ο μηχανικός έλειπε στο εξωτερικό....! Θα έπρεπε να περιμένουνε να επιστρέψει....Οι μέρες περνούν....
- Επέστρεψε ο μηχανικός μετά από λίγες μέρες....Έγραψε τον εγκέφαλο και με FAX τα έστειλε στο ΙΚΤΕΟ,  που με τη σειρά το θα τα έστελλε στο μηχανολογικό. Τους είπα για να μην ...πηγανοέρχομαι ο ίδιος,  να τα στείλουν οι ίδιοι και αφού τα πάρει το μηχανολογικό, να πάω να πάρω την άδεια κυκλοφορίας....  Αυτό, μου είπαν (για σιγουριά) θα είναι τακτοποιημένο τη Δευτέρα (06/06 ου...ενώ η προσωρινή βεβαίωση τεχνικού ελέγχου έληγε στις 07/06..!!!). 
- Πάω για 3η ή 4η φορά στο μηχανολογικό χθες 06/06ου...Λέω σας τα έστειλαν...Μου δίνει ένα χαρτάκι και μου λέει : " Κάτω δεξιά, ζήτησε να σου δώσουν το φάκελο του αυτοκινήτου" !!! Πάω, δεν είναι κανείς, περιμένω...έρχεται μια κοπέλλα, ζητώ το φάκελλο....χάνεται για λίγο, επιστρέφει...." Δεν είναι εδώ ο φάκελλος, μήπως τον πήρε κάποιος υπάλληλος? " Πάω στον άλλο, του τα λέω...Ψάχνει και.....ευτυχώς τον βρίσκει...(δίπλα μου κάποιος.....συμπάσχων, μου λέει..."Εμένα τον χάσανε, δεν τον βρίσκουν...").  Αφού τα μελέτησε πάλι, με έστειλε σε άλλον....ο οποίος ετοίμασε τη νέα άδεια κυκλοφορίας, τα βάζει όλα τα χαρτιά στο φάκελο και μου λέει : "Επάνω δεξιά, να πάρεις μια υπογραφή από τη Δ/ντρια..." ! Πηγαίνω, υπογράφει, επιστρέφω......ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ....!!! 
- Όμως δεν τελείωσα...Έπρεπε τώρα να πάω στο ΙΚΤΕΟ να μου δώσουν τη κανονική βεβαίωση τεχνικού ελέγχου.....Πηγαίνω χθες αμέσως μετά από το μηχανολογικό....Και (άκουσον άκουσον) τί μου ζητούν? !! ΜΟΥ  ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΡΑΕΡΟΚΙΝΗΣΗΣ !!! Που είχε γίνει πριν 4 χρόνια, από την εταιρία που αγόρασα το αυτοκίνητο...ΤΟΤΕ ΕΞΕΡΡΑΓΗΝ....ΦΩΝΑΖΑ....Ηρθε ο υπεύθυνος ο οποίος είχε ασχοληθεί και τις προηγούμενες μέρες με το θέμα....Τηλεφώνησε στην TOYOTA, δεν ξέρω τί και πώς...αλλά τελικά μου έδωσαν τη βεβαίωση....!!!!!  Ετσι απλά και γρήγορα.....!!! 20 μέρες μόνο χρειάστηκαν.....

(Δεν είμαι 100% σίγουρος αν τα έγραψα όλα....γιατί....δεν τα έγραψα, είχα πάει και στην αντιπροσωπεία της TOYOTA 2-3 φορές σχετικά με το θέμα...).
 

No comments: