ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Followers

Monday, August 9, 2010

AMEΡΙΚΗ 2

Τη δεύτερη μέρα στην Αμερική, στις 8 το πρωϊ αναχωρήσαμε για τους καταρράκτες του Νιαγάρα, που βρίσκονται στα βόρεια της πολιτείας της Ν. Υόρκης, στα σύνορα με τον Καναδά. Η διαδρομή, συνολικά 8 ωρών με το πούλμαν, ήταν πολύ ωραία. Διασχίσαμε τα Απαλάχια Όρη και την ενδοχώρα της Πενσυλβανίας. Βρήκαμε ποτάμια και πολύ πράσινο και πάλι. Φυσικά κάναμε 2 στάσεις. Η μία έγινε σε χωριό Amis, που είναι μια κοινότητα που ζει σε συνθήκες του ... 19 αιώνα, με άλογα και άμαξες, αρνούμενοι να ενταχθούν στη σύγχρονη εποχή. Το χωριό ήταν πολύ γραφικό - ωραίο (εκεί πίνοντας καφέ παρακολούθησα μέρος του αγώνα της Γερμανίας με την Αργεντινή, που έληξε με 3 - 0). Η άλλη στάση έγινε στο εργοαστάσιο της σοκολατοποιίας HERSEY, όπου με βαγονάκια των 6 ατόμων, μας ξενάγησαν μέσα στο εργοστάσιο επιδεικνύοντας μας το τρόπο παρασκευής του... μεγάλου πειρασμού, της σοκολάτας! Το τέλος της διαδρομής βρίσκεται μέσα σε ένα μεγάλο κατάστημα όπου πουλάνε, κάθε είδους και κάθε μεγέθους, σοκολάτες. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη ψωνίσει κάποιος. Με αυτό το πολύ έξυπνο τρόπο οι Αμερικανοί καταφέρνουν να αποσπούν χρήματα από τους επισκέπτες. Νωρίς το απόγευμα, φτάσαμε στη γραφική πόλη Niagara on the Lake. Εκεί σταθμεύσαμε και επισκεφτήκαμε τους καταρράκτες για τις απαραίτητες φωτογραφίες (αλλά θα τους δούμε καλύτερα την επομένη μέρα). Ακολούθως περάσαμε τη γέφυρα που συνδέει τις ΗΠΑ με τον Καναδά και καταλήγουμε στο ξενοδοχείο Radisson Falls View Hotel 4*, που βρίσκεται στη Καναδική πλευρά. Εδώ είναι το καλύτερο μέρος για να απολαύσει κανείς τους καταρράκτες και το "πέταλο".

3 comments:

Meropi said...

Αν και πήγα στις ΗΠΑ, δεν επισκέφθηκα τους καταρράκτες. Ελπίζω να το κάνω στο δεύτερο ταξίδι μου στο μέλλον.
Καλά να περάσεις Μike μου, και να έχεις να μας διηγηθείς πολλά.

maxforeigner said...

Ευχαριστώ Μερώπη. Θα περιγράψω όσο μπορώ πιο λεπτομερειακά όλες τις μέρες του ταξιδιού. Όμως, περνάμε και μέρες στη θάλασσα, όπου δεν έχω ιντερνετ. Σήμερα γύρισα στη ... "βάση", για κάποιες δουλειές, αύριο πάλι θα φύγω. Όμως αν προλάβω το πρωϊ θα γράψω τη συνέχεια του ταξιδιού. Εύχομαι και συ με την οικογένεια σου να περνάτε πάντα καλά.

evelina said...

Πολύ θάθελα να επισκεφτώ το χωριό των Amis πρέπε να είναι υπέροχα εκεί μακριά απο τον πολιτισμό...αντάζομαι όμως πόσο υπέροχη θα ήαν όλη η ιαδρομή ανάμεσα σε πράσινο και ποτάμια