ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Followers

Thursday, August 12, 2010

ΑΜΕΡΙΚΗ 3

Πριν συνεχίσω τη περιγραφή του ταξιδιού, συμβουλευόμενος τις ... σημειώσεις μου, είδα πως περέλειψα να αναφέρω κάποια πράγματα - εντυπώσεις κατά τη διαδρομή μας προς τη πόλη του Νιαγάρα. Σε μια στάση που κάναμε, έξω από τη πόλη William Sport, επισκεφτήκαμε ένα ΠΕΛΩΡΙΟ σουπερμάρκετ, πραγματικά ΑΠΕΡΑΝΤΟ! Η ποικιλία των διαφόρων προϊόντων ατελείωτη... αλλά και τα μεγέθη! Φρέσκο γάλα σε συσκευασία 1 γαλονιού (Σχεδόν 4 λίτρα!). Σάντουϊτς ... γίγαντες! Παρατηρήσαμε ότι η αγορά αλκοολούχων γίνεται μόνο με επίδειξη ταυτότητας ή διαβατηρίου (διαπίστωση ηλικίας?). Επίσης ότι απαγορεύεται να βγει κανείς από το σουπερ μαρκετ με ανοιγμένο αλκοολούχο ποτό! Πρέπει υποχρεωτικά να το πιει εντός (για να μην υπάρξει περίπτωση να το δώσει σε ανήλικο).
- Στη πόλι του Νιαγαρα φτάσαμε αργά το βράδυ, εκεί διανυχτερεύσαμε.
- Την άλλη μέρα, στις 8 το πρωϊ, αναχωρήσαμε για το Τορόντο. Εκεί είδαμε ουρανοξύστες από κοντά για πρώτη φορά. Αφού κάναμε ένα τουριστικό γύρο της πόλης, αφού είδαμε και φωτογραφίσαμε διάφορα ενδιαφέροντα κτίρια και αφού κατεβήκαμε και σε ένα υπόγειο κέντρο καταστημάτων, που υπογείως συνδέεται με πολλά παρόμοια (υπάρχει μια πόλη ... κάτω από τη πόλη!), επισκεφτήκαμε τον πανύψηλο πύργο του Τορόντο, ύψους 553 μέτρων !!! Βέβαια εμείς "μόνο" μέχρι τα 446 μέτρα ανεβήκαμε! Εκεί υπάρχει εστιατόριο και καφετέρια. Από εκεί απολαύσαμε πραγματικά μια πανοραμική θέα της πόλης.
- Η διαδρομή της επιστροφής ήταν πάρα πολύ ωραία, δίπλα από ποτάμι, μέσα σε καταπράσινο τοπίο.
- Αμέσως με την επιστροφή μας στη πόλη του Νιαγάρα, επισκεφτήκαμε τους καταρράκτες, τους οποίους είδαμε από πολύ κοντά, με μια βόλτα με πλοιαράκι, το οποίο πλησιάζει σε απόσταση αναπνοής από το μέρος πτώσης των νερών. Εντυπωσιακό θέαμα!
- Το βράδυ, 7 άτομα, ανεβήκαμε για δείπνο, στο εστιατόριο του ξενοδοχείου EMBASY, απ'όπου το θέαμα των καταρρακτών είναι διαφορετικό, διότι φαίνεται και το ποτάμι που μεταφέρει τα νερά στο σημείο κατακρήμνισης τους, προλάβαμε πριν νυχτώσει. Μετά το δείπνο κάνοντας μια βόλτα απέναντι από τους καταρράκτες, απολαύσαμε το θέαμα των φωτισμένων με προβολείς καταρρακτών.
- Έτσι τελείωσε ακόμα μια μέρα του ταξιδιού.

4 comments:

Z. said...

Καλησπέρα Mike.
Διαβάζω τις εντυπώσεις του όμορφου ταξιδιού σου και μ΄αρέσει πολύ, μιας και για μένα έιναι όνειρο ζωής αυτό το συγκεκριμένο, το οποίο βλέπω να παραγματοποιείται πολύ δύσκολα...Ας είναι!
Θα ΄θελα να έβαζες περισσότερες φωτογραφίες, αν γίνεται, έτσι ώστε μαζί με την περιγραφή σου να έχουμε και μια εμπεριστατωμένη άποψη του ταξιδιού.

Καλά να περνάς.

Meropi said...

Το διάβασα κι αυτό. Περιμένω τη συνέχεια.

maxforeigner said...

Καλημέρα.
Ζ, ένα ταξίδι στην Αμερική είναι πάντα ένα όνειρο ... Θα βάλω κι άλλες φωτο.

Μερώπη, σήμερα συνεχίζω το ... ταξίδι, ταξιδεύοντας με τη σκέψη και τις αναμνήσεις...

evelina said...

Μιχάλη ταξίδεψα κι εγώ μαζί σουκαι πραματικά το απόλαυσα.Μη μου κρατάς όμως μούτρα που δεν σ ακολούθησα στον ψηλότερο πύργο αλλά δεν φταίω εώ η υψοφοβία που έχω χαχα