ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Followers

Wednesday, August 22, 2007

ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ (Συνέχεια)

Λοιπόν, συνεχίζω την .... περιοδεία - επίσκεψη των Σκανδιναβικών χωρών. Η πτήση μας, από Θεσσαλονίκη, είχε στάση στη Βουδαπέστη, αλλαγή αεροπλάνου και από εκεί πετάξαμε στη Κοπεγχάγη. Εκεί, κατ'ευθείαν από το αεροδρόμιο μας έγινε μία πρώτη ξενάγηση μέσα από το πούλμαν και είδαμε το πύργο Κρίστιανμποργκ, το Χριματιστήριο (το οποίο στεγάζεται σε μεσαιωνικό κτίριο), το Δημαρχείο, το κανάλι Νίτοβ, το παλάτι Αμάλιενμποργκ και (φυσικά) τη μικρή Γοργόνα του παραμυθιού του Άντερσον. Είδαμε και το σπίτι όπου έμενε ο φημισμένος παραμυθάς. Το βράδυ, προαιρετικά μπορούσαμε να επισκεφτούμε το ξακουστό Τίβολι, αλλά από τον ύπνο, λόγω της κούρασης μας (είμασταν άγρυπνοι 24 ώρες!!!) ξυπνήσαμε στις 8 το βράδυ και, παρόλο που είχαμε χρόνο και για το Τίβολι, προτιμήσαμε τη βόλτα στο πεζόδρομο της πόλης (το ..........μακρύδρομο της), που φυσικά περπατήσαμε και την επομένη μέρα. Επίσης, κάναμε μια μικρή κρουαζιέρα (μιας ώρας) στα ωραία κανάλια της πόλης. Το απόγευμα επιβιβαστήκαμε σε .... πλωτή πολιτεία... πολυτελές πλοίο, στο οποίο διανυχτερεύσαμε και με το οποίο φτάσαμε το επόμενο πρωϊ στο Όσλο, διασχίζοντας το μεγάλο ομώνυμο φιόρδ. Βεβαίως, είδαμε και άλλα κτίρια, το καθεδρικό ναό, άλλα μνημεία και εκκλησίες. Οι εντυπώσεις? Η Κοπεγχάγη είναι πανέμορφη, αλλά .... πάρα πολύ βρώμικη.... παντού βλέπαμε σκουπίδια (λες και είμαστε στην ... Ελλάδα)!
(Η συνέχεια....επί της .... αυριανής οθόνης).