ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Followers

Friday, August 24, 2007

4η & 5η ΜΕΡΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ - ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ

Από το Όσλο, με πούλμαν, ξεκινάμε για Στολκχόλμη (τη Βενετία του Βορρά), για να κάνουμε μια διαδρομή (κάτι περισσότερο από θαυμάσια!) μήκους 529 χλμ. Δάση-δάση-δάση... συνεχώς πράσινο και μάλιστα τόσο πυκνό που να μη μπορείς να δεις ανάμεσα στα δέντρα... να μην υπάρχει δηλαδή κενό! Και νερά, ποτάμια, λίμνες. Στάση κάναμε μέσα στη Σουηδία, στη πόλη Κάρλσταντ, όπου για μία περίπου ώρα περπατήσαμε, είδαμε και το ωραίο ποτάμι που τη διασχίζει, στις όχθες του οποίου έκαναν ηλιοθεραπεία ή και κολυμπούσαν οι κατάξανθοι σουηδοί και σουηδέζες (με τα .... μπικινάκια τους). [Σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες, στις μέρες που υπάρχει ηλιοφάνεια, οι κάτοικοι απλώνονται στα πάρκα, κάνοντας ηλιοθεραπεία και πικ-νικ, μαζεύοντας ήλιο για το μακρύ-μακρύ χειμώνα.... διότι λόγω της έλλειψης βιταμίνης D, πάσχουν συχνά από κατάθλιψη... και έχουν υψηλό ποσοσοστό αυτοκτονιών!!!]. Το απόγευμα φτάσαμε στη Στοκχόλμη. Μετά από την εγκατάσταση μας στο ξενοδοχείο, βγήκαμε για μια πρώτη βόλτα και γνωριμία της πόλης. Η ξενάγηση έγινε την επομένη (5η μέρα του ταξιδιού). Επισκεφτήκαμε : 1. το Μουσείο Βάσα, όπου φυλάσσεται αυτούσιο το τεράστιο ιστιοφόρο “VASA”, ναυαρχίδα του Σουηδικού Στόλου που βυθίστηκε στο παρθενικό του ταξίδι τον 17ο αιώνα και ανελκύστηκε κομμάτι-κομμάτι από το βυθό της Στοκχόλμης, 2. τον πύργο Κάκνες, 30 ορόφων ! απ'όπου εκεί ψηλά θαυμάσαμε ολόκληρη τη πόλη, 3. το Δημαρχείο, όπου είδαμε την αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, και όπου ο κάθε πολίτης μπορεί να παραστεί (και να εκφράσει το .... παράπονο του στο δήμαρχο). Επίσης στο δημαρχείο γίνεται η εκδήλωση - εορτασμός μετά την απονομή των βραβείων Νόμπελ, γίνεται συνεστίαση και ακολουθεί χορός. 4.το κτίριο του Δραματικού Θεάτρου. 5. την Όπερα. 6. το νησί Γκάλμα Σταν, όπου ευρίσκεται η Μητρόπολη, η Βουλή και το μεσαιωνικό Παλάτι. -- Το απόγευμα επισκεφτήκαμε το εμπορικό κέντρο της νέας πόλης.