ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Followers

Thursday, September 20, 2007

7η ΚΑΙ 8η ΜΕΡΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ (ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ)

Μετά από αρκετές μέρες... θάθελα να συμπληρώσω και να τελειώσω τη περιγραφή του ταξιδιού στις Σκανδιναβικές πρωτεύουσες. -- Μετά την επίσκεψη στην Ουψάλα, επιστρέψαμε στη Στοκχόλμη και επιβιβαστήκαμε σε ένα (πάλι) ωραίο και μεγάλο πλοίο, με προορισμό το Ελσίνκι. Το απόγευμα θαυμάσαμε το Αρχιπέλαγος της Στοκχόλμης με τα αμέτρητα μεγάλα και μικρά νησιά, απολαμβάνοντας το καφέ μας. Το επόμενο πρωϊ φτάσαμε στο Ελσίκι. Εκεί επισκεφτήκαμε κατά σειρά: την Ορθόδοξη Μητρόπολη, τη πλατεία της Γερουσίας, το Δημαρχείο, τη λεωφόρο Εσπλανάτι, το κτίριο Ατενέουμ (νεοκλασικό), τη Βουλή, το Ολυμπιακό Στάδιο... και άλλα που μου διαφεύγουν. Δεν θα ξεχάσω όμως τη μοναδική στο κόσμο Εκκλησία στο Βράχο, μια εκκλησία που έιναι ολόκληρη μέσα σε ένα μεγάλο βράχο, και που έγινε έτσι ώστε να μη χαλάσει το περιβάλλον! Πέρα από αυτά, είχαμε και ελεύθερο χρόνο για περπάτημα στη πλατεία του λιμανιού και στη γραφική υπαίθρια αγορά.

-- Την 8η ημέρα, κάναμε μια εκδρομή στο γειτονικό Πόρβοο, μια πανέμορφη, γραφική και τουριστική κωμόπολη, όπου διατηρείται μια ολόκληρη συνοικία με σπίτια ακριβώς όπως ήταν στα παλιά τα χρόνια (και τα οποία κατοικούνται βέβαια). Το απόγευμα πήραμε τη πτήση της επιστροφής, μέσω Βουδαπέστης, όπου , λόγω επάρκειας χρόνου μέχρι να πάρουμε το αεροπλάνο για Θεσσαλονίκη, κάναμε μια βόλτα (με πούλμαν) και είδαμε τα κυριότερα από τα αξιοθέατα της πόλης (Πλατεία των ηρώων, το Κοινοβούλιο, το Πύργο των Ψαράδων, περάσαμε από τις 2 πιο γνωστές γέφυρες (των Αλυσίδων και της Ελισάβετ) και περπατήσαμε και στο πεζόδρομο της, τη πασίγνωστη Vacci Utsa.

-- Αργά το βράδυ της Κυριακής, ξημερώματα Δευτέρας 13 Αυγούστου, προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.